Het andere Portugal en Andalusie Spanje

23 september 2022 - Hippolytushoef, Nederland

Het is zo ver we  reis gaan een reis  maken door Portugal en Spanje.  Eerst gaan we via Frankrijk  naar Spanje en willen we Salamanca bezoeken. Daarna naar  Portugal richting de bergen van Serra da Estrela de hoogste bergketen van het Portugese vaste land. Het is een bergachtig gebied dat bestaat uit granieten plateaus groene valleien en bossen. Sinds 1976 is de Serra da Estrela een natuurpark.  Daarna zakken we af naar het zuiden van portugal  naar de westkust  waarna we nog een stukje het binnenland in gaan naar Caldas de Monchique.

In Spanje rijden  we stukken van de route van het NKC door o.a. Andalusie.

We gaan proberen om af en toe een verslag te maken met fofo's.

Ook kan je ons volgen op Polarsteps

1. Regina Metselaar:
    23 september 2022
    Fijne vakantie Jos en Ria en ik ga jullie weer volgen. Wij vertrekken volgende week naar Madeira
  2. Afke Schrale:
    23 september 2022
    Wat leuk! Ik ga jullie volgen. Wij zijn ook van plan half oktober naar noord-Spanje te gaan. Veel reisplezier!
  3. Cees en Alice:
    23 september 2022
    Wat heerlijk dat zal weer een mooie reis worden, heel veel plezier een goede reis en we gaan jullie volgen.
  4. Monique Kuiper:
    24 september 2022
    Wat heerlijk Jos en Ria, dat doen jullie goed. Heel veel plezier!! Groetjes Niels, Monique, Finn en Tygo
  5. Riet sijm:
    25 september 2022
    Prettige en en een veilige vakantie Jos en Ria geniet er van we gaan jullie volgen mooi om het met jullie te delen,lieve groet van ons.
  6. Rimmert en Simone:
    25 september 2022
    Fijne vakantie en goede reis. We wachten de verhalen weer af en veel plezier.