Reacties

Reacties 1 - 26 van 26

Naam Reactie Datum
Ome Jos Tante Ria Hallo Lia wat fijn dat je ons verslag hebt gelezen.… 28 jan. '23
Lia Wat een mooi reisverslag. Wij willen dit voorjaar… 28 jan. '23
Ome Jos Tante Ria Bedankt Alice voor al je berichtjes. Wij vinden het… 16 nov. '22
Ome Jos Tante Ria Dank je wel nog een klein stukje dan zijn we weer… 16 nov. '22
Cees en Alice Super wat weer een belevenissen, dat het weer trekt… 16 nov. '22
Riet sijm Prachtige foto,s weer, en nu lekker weer naar huis… 16 nov. '22
Ina Lekker genieten..... 8 nov. '22
Regina Metselaar Ook weer heel herkenbaar. Prachtig dat jullie zo genieten.… 8 nov. '22
Rimmert en Simone Hoi Jos en Ria. Jullie hebben een mooie route gedaan.… 7 nov. '22
Cees en Alice Prachtig verhaal en super mooie foto's. 7 nov. '22
Cees en Alice Super, wat zien jullie veel mooie dingen. Lekker genieten. 5 nov. '22
Riet sijm Prachtig verslag ,jullie genieten nog steeds, wanneer… 31 okt. '22
Riet sijm Weer een mooi verslag met leuke foto;s 18 okt. '22
Rimmert en Simone Bedankt voor het reisverslag. Geniet van t mooie weer… 13 okt. '22
Riet sijm Mooi reisverhalen weer met mooie foto,s leuk om het… 10 okt. '22
Regina Metselaar Prachtig verhaal Ria, veel plezier verder. Wij zijn… 8 okt. '22
Brenda Het is weer een heerlijk verhaal. Heerlijk dat jullie… 8 okt. '22
Cees en Alice Geweldig, wat een mooi verhaal en dat jullie dat allemaal… 8 okt. '22
Rimmert en Simone Jullie hebben al weer veel gezien onderweg. Hopen… 2 okt. '22
Cees en Alice Super wat een mooi verhaal, een beetje slecht begin… 1 okt. '22
Rimmert en Simone Fijne vakantie en goede reis. We wachten de verhalen… 25 sep. '22
Riet sijm Prettige en en een veilige vakantie Jos en Ria geniet… 25 sep. '22
Monique Kuiper Wat heerlijk Jos en Ria, dat doen jullie goed. Heel… 24 sep. '22
Cees en Alice Wat heerlijk dat zal weer een mooie reis worden, heel… 23 sep. '22
Afke Schrale Wat leuk! Ik ga jullie volgen. Wij zijn ook van plan… 23 sep. '22
Regina Metselaar Fijne vakantie Jos en Ria en ik ga jullie weer volgen.… 23 sep. '22